یزدفردا: فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش یزدفردا: احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت:‌ پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

رادان همچنین گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا